Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

15 december 2004

Sammanfattning: Bra och dåliga artisthemsidor

Eftersom hemsideskritik har blivit ett tema så här i början av min bloggarkarriär så tänkte jag i den här posten lista vilka artister jag tycker har bra hemsidor och vilka jag tycker har urusla sådana. Den här posten kommer jag inte att stänga utan uppdatera kontinuerligt.

Dessa artister har bra hemsidor:
Dessa artister har medelmåttiga hemsidor:
Dessa artister har urusla hemsidor:


[Senast uppdaterad: 2005-07-25]

1 Comments:

Blogger Tom Jerry Boman said...

Humm jag tycker ändå att Jens Lekman har skönaste hemsidan... den är som hans musik: Helt underbar utan att man egentligen förstår varför...

Bra blogg !

3:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se