Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

07 september 2006

Basshunter - LOL <(^^,)>

Att Basshunters album LOL <(^^,)> skulle totalsågas var ju inte oväntat men att DNs recension skulle vara så pass positiva som den är var överraskande.

"[I]bland poppar det upp söta, vemodiga toner i hans låtar [...] som får mig att misstänka att jag hade gillat den här skivan om det hade stått The Knife på omslaget."

Jag har inte hört skivan ännu och även om jag gillade Boten Anna så tyckte jag inte att nya singeln Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA var nån höjdare.

Via Popkarusellen

Andra bloggar om: , ,

Bloggtoppen.se