Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

29 december 2005

José Gonzalez live från Rotterdam 2005-09-17

Den 17 september i år spelade José Gonzalez på Bazar Curieux och nu kan ni som inte var där ändå ta del av konserten.

Ladda ner den nedan. Eftersom Myfilehut.com inte tillåter filer större än 20 MB så har jag delat upp konserten i två filer. Tack till Bas som gett mig filerna.

Thanks, Bas!

Låtarna är:
01. Deadweight on velveteen
02. Storm
03. All you deliever
04. Stay in the shade
05. Lovestain
06. Intro Heartbeats
07. Heartbeats
08. Crosses
09. Hints
10. Hand on your heart
11. Teardrop

José Gonzalez - Live från Rotterdam 2005-09-17, del I
José Gonzalez - Live från Rotterdam 2005-09-17, del II

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej. Webmaster på Josés fansite (http://www.crosses.webb.se). Denna Bas får gärna höra av sig till mig för om han är intresserad av lite trades. Har en hel del livematerial och annat kul.

Be honom höra avi sig till mig: jonathan_severinsson@hotmail.com

8:03 em  
Anonymous Anonym said...

Hejsan!
Försökte maila dig men är itne säker på att det gick fram för jag fick ett mail tillbaka direkt med bara massa konstig text.. I vilket fall som helst! Jag ville tipsa att José González konsert den 17/12e på Cirkus, Stockholm kommer att sändas live hos Arenagrande.tv
Ett tips för de som inte har chansen att gå dit att ändå kunna se det hela ;> Dessutom livesänder de flera andra konserter, Weeping Willows och Petter samma vecka som José. Skitbra!

2:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se