Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

28 december 2005

Frida Snell & Freddie Wadling - Flow my ashes.mp3

När jag kollar besöksstatistiken märker jag att ni är många som såg SVT-programmet Kobras femårsjubileum och som fastnade för låten med Freddie Wadling och Frida Snell; Flow my ashes.

Efter mycket letande (tro mig, jag har fått leta i många timmar efter den) har jag äntligen hittat den och lagt upp den här.

Varsågoda!

Frida Snell och Freddie Wadling - Flow my ashes

2 Comments:

Blogger pean said...

thanks man. fastnade i låten igår när jag flimrade förbi på teven.

2:30 em  
Anonymous Anonym said...

Wonderful! Thanks a lot for sharing this beautiful mp3 with wadling/snell.
/Daniel

10:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se