Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

02 december 2004

Texten till Boro Boro med Arash

Har du också försökt sjunga med i Arash´s hit Boro Boro utan att lyckas? Här kommer den i sin helhet!

"Gosegud, haschet satt å Boda
Nasdaq steg å häller oss i Boda.
Mamma sover, tjejen är kär dig.
När sticker man? När jag dör!

Refräng:
Borra borra!
Snälla Tore tar du ner min sjal?
Digga digga!
Ingen kommer vinna mer.
Borra Borra!
Snälla Börje, digga digga här!
Stiga digga!
Människan kommer vinna mer!

Borra borra!
Snälla Tore tar du ner min sjal?
Digga digga!
Ingen kommer vinna mer.
Borra Borra!
Snälla Börje, digga digga här!
Stiga digga!
Människan kommer vinna mer!

Kör:
Hej!
Shava!
Warzsawa!
Warzsawa!
Warzsawa!

Gosegud, haschet satt å Boda
Nasdaq steg, häller oss i Boda.
Mamma sover, tjejen är kär dig.
Ställa massa frågor, digga min sjal!

Gosegud, haschet satt å Boda
Nasdaq steg å häller oss i Boda.
Mamma sover, tjejen är kär dig.
När sticker man? När jag dör!

Refräng:
Borra borra!
Snälla Tore tar du ner min sjal?
Digga digga!
Ingen kommer vinna mer.
Borra Borra!
Snälla Börje, digga digga här!
Stiga digga!
Människan kommer vinna mer!

Borra borra!
Snälla Tore tar du ner min sjal?
Digga digga!
Ingen kommer vinna mer.
Borra Borra!
Snälla Börje, digga digga här!
Stiga digga!
Människan kommer vinna mer!

Kör:
Hej!
Hej!
Aj!

Hej!
Hej!
Aj!

Refräng:
Borra borra!
Snälla Tore tar du ner min sjal?
Digga digga!
Ingen kommer vinna mer.
Borra Borra!
Snälla Börje, digga digga här!
Stiga digga!
Människan kommer vinna mer!

Borra borra!
Snälla Tore tar du ner min sjal?
Digga digga!
Ingen kommer vinna mer.
Borra Borra!
Snälla Börje, digga digga här!
Stiga digga!
Människan kommer vinna mer!

Borra borra!
Snälla Tore tar du ner min sjal?
Digga digga!
Ingen kommer vinna mer.
Borra Borra!
Snälla Börje, digga digga här!
Stiga digga!
Människan kommer vinna mer!

Borra borra!
Snälla Tore tar du ner min sjal?

Kör:
Hej!
Hej!

Borra Borra!
Snälla Börje, digga digga här!

Kör:
Hej!
Hej!
You got me!"


---

Nu väntar vi bara med spänning på att videon ska komma upp också. För ni vet väl var ni hitta videor till arabiska låtar med "svensk" text? www.apelsin.nu

Min åtta-i-topp-lista ser ut så här:

1. Ett med Benny
2. Badrum badrum
3. Fiskpinnar
4. Dörrmatta
5. Alla är som förr
6. Hatten
7. Ansiktsburk
8. Inte fan

Bloggtoppen.se