Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

02 december 2004

Dagens elinsigvardsson.com-besök

Det var sagt att Elin Sigvardssons nya hemsida skulle komma upp idag. Därför har jag kikat in sidan med ojämna mellanrum enligt följande:

00.01: Det står 1 december. Nu är det 1 december, men ingen ny sida.
00.02: Man kanske måste trycka Uppdatera?
00.05: Eh, hallå?
00.10: Inte nu heller. Okej, jag tar två nattmackor, sen jäklar!
00.26: Okej, en macka till då.
00.29: Jag är mätt..
01.40: *gäsp*
02.20: Den verkar inte komma upp i natt.
02.42: Nä, inte nu heller. Jag kanske ska gå och lägga mig.
03.11: Jag vet..
06.38: Schysst, Elins jävla skivbolag! Jag fick två och en halv timmes sömn i natt på grund av att ni inte kunde lägga upp sidan i natt, eller ens skriva vilken tid ni tänkte lägga upp den...
07.11: Jag somnade mitt i frukosten! Fatta! Jag har leverpastej i pannan!!
07.24: Nu har jag duschat för andra gången den här morgonen.
08.56: Jag har fått gjort lite nytta i alla fall, men fortfarande ingen ny sida.
09.04: Försökte ta dem med överraskning, men det gick inte heller.
10.48: Sitter här med en kopp kaffe och med fötterna på skrivbordet. Jag har ett ganska bra liv trots allt. Trots att jag måste sitta här och trycka Uppdatera i ett.
11.57: Det hade inte förvånat mig om ni lagt upp sidan nu bara för att förstöra min lunch.
13.11: Jaså, inte nu heller, vad förvånande!
14.30: Jag hörde Song for Anna när jag var i affären och handlade ny leverpastej. Troligtvis P4.
16.57: Mmm, det är verkligen gott med pannbiff med lök, så där lagom kryddat.
18.53: Äsch, det är ju inte lönt. Jag skriver om hur jag försökt kika på den nya hemsidan på elinsigvardsson.com istället.

Bloggtoppen.se