Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

16 januari 2006

José Gonzalez nia på singellistan i England

Jag hittar inte källan i hastigheten, men jag läste nyss att José Gonzalez ligger nia på singellistan i England med Heartbeats. Är det där internationella genombrottet jag pratat om tidigare på väg?

Andra bloggar om: ,

1 Comments:

Blogger Hannah said...

Åh, tänk om jag får höra José González istället för de uttjatade Sugababes - eller Keanelåtarna i mina favoritbutiker i London i vår... Det hade varit en dröm. Nia på brittiska singellistan är stort. Helt underbart!

6:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se