Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

21 augusti 2005

Timbuktu - MVH


Trots att det nästan bara har handlat om Timbuktu idag så har jag ändå inte nämnt hur cool hans skelettdräkt var eller hur helrätt det kändes att se honom med svenska flaggan svept om huvudet. Jag har heller inte skrivit om hur jag njöt av att höra dragspelet på avslutningslåten Alla vill till himlen men ingen vill dö. Men nu har jag gjort det.

När jag rotade i mitt mp3-arkiv hittade jag en kul remix av hans låt MVH så jag lägger ut den för nedladdning också.

Timbuktu - MVH (Lucy Pearl remix)

Bloggtoppen.se