Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

21 augusti 2005

Timbuktu drog folk

Jag tog mig ner till festivalen igår och såg bland annat hur Timbuktu fyllde Stortorget till bredden! Jag tror aldrig det var så mycket folk där tidigare.

Detta resulterade i stor trängsel på Malmö Central när alla skulle hem. Läs mer på Sydsvenskan.

Naturligtvis gör Timbuktu en fantastisk spelning och den stora publiken verkade stortrivas.

Sydsvenskans recension.

Bilder från konserten hittar ni så klart på Rockfoto.

1 Comments:

Blogger Hannah said...

Mmm, Timbuktu gör alltid ett bra jobb live, synd bara att jag har missat mina chanser att se honom live iår...

7:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se