Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

18 september 2006

Mickes Måndagslista, vecka 38

1. (NY) It's a trap - Musiksajt
Avi hade semester från sin musikblogg It's a trap under veckan och det märktes. Nog för att jag visste att jag skulle sakna sajten om den försvann eller slutade uppdateras, men att det skulle vara så här mycket...

2. (NY) Trackslistan - Lista
Den svenska dominansen på listan fortsätter. Kul!

3. (NY) Laleh - Det är vi som bestämmer (vem har lurat alla barnen) - Låt
Jag har sagt det tidigare och säger det igen; det här kan vara det bästa Laleh har gjort!

4. (2) Musikjournalen Live / Anna Ternheim - Radioprogram / Artist
Jag hade enormt höga förväntningar och efter en genomlyssning (tack Pirate Bay!) så är jag övertygad om att skivan kommer att bli en höjdare och att låtarna kommer att växa. Men på grund av mina höga förväntningar så måste jag vänta med superlativen.

5. (3) Samuraj Cities släpper debutalbum - Nyhet
Jag är övertygad om att detta kommer att bli en succé.

Mickes Måndagslista, vecka 37

Fler måndagslistor hittar du här

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

1 Comments:

Blogger Unknown said...

It's A Trap er brilliant og jeg savnede også de daglige opdateringer!

2:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se