Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

10 september 2006

Whyte Seeds på Sticky Fingers i Göteborg

Som jag nämnde tidigare i veckan så lämnade jag Skåne för en tur till Göteborg under lördagen med målet Sticky Fingers och en konsert med Whyte Seeds.

Jag hade missat att det var de som agerade förband och inte The Feeling som jag trodde så det blev bara sex-sju låtar innan det var dags att gå av och lämna plats för engelska The Feeling.

Jag blev ganska negativt överraskad över hur lite folk det var som hade sökt sig till Sticky Fingers den här kvällen. Kan vi ha varit över femtio?

Och några öronproppar blev jag inte heller av med...

Men konserterna var värda varende mil i bil i alla fall!

Andra bloggar om: , , ,

2 Comments:

Blogger Tom Jerry Boman said...

Våra vägar korsades tyvärr inte...

10:31 em  
Blogger Micke Orgel said...

Men nästa gång.. Då! :)

11:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se