Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

24 augusti 2006

bob hund är tillbaka!

bob hund kommer att göra en spelning på Debaser Medis i Stockholm den 1 september.

Efter nästan tre års "tystnad" (som bestått av andra projekt som Bergman Rock och Sci-Fi Skåne) är det alltså dags igen. Som det ser ut nu blir det dock bara en enda spelning den här gången.

Andra bloggar om: , ,

3 Comments:

Blogger Tom Jerry Boman said...

Man kanske skulle ta och åka till Stockholm en dag tidigare?

6:55 em  
Blogger Micke Orgel said...

Ja, ska du ändå upp den helgen så är det väl inget att ens fundera över? :)

1:17 em  
Blogger Tom Jerry Boman said...

Jag kunde inte bestämma mig så jag låter mina läsare bestämma...Gå in och rösta på hur jag skall göra!

6:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se