Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

13 februari 2006

Mikeyla släpper debutalbum

Jag skrev om Mikeyla redan i oktober i fjol och idag läser jag hos Musikindustrin att det är dags för ett debutalbum. Den 15 februari släpps Something like that och den som vill läsa mer bör använda länken till Musikindrustrin ovan.

Andra bloggar om: ,

2 Comments:

Blogger Michael Nystås said...

...ja, hon är begåvad... som lite kuriosa kan jag nämna att jag satt i juryn för Fame Factory ett par tillfällen då Mikeyla var med, och ingen var väl sådär rasande imponerad av henne då, vill jag minnas.
Hon gjorde just Young and stupid i en av veckofinalerna, och en tidig inspelning av den finns med på en av de samlingsskivor som gavs ut i serien (vol 9).
Det är en ganska härlig revansch hon har fått nu, kan jag tycka - förutom Linda Bengtzing och vinnaren Sandra Oxenryd är det inte många deltagare man minns från den säsongen...

9:26 em  
Blogger Micke Orgel said...

Intressant, kul kuriosa.

12:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se