Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

29 november 2005

K-Laz feat. Paul Mac Innes - Seasons.mp3

K-laz var artisten i P3 Live förra tisdagen, något jag nämnde i förbifarten. Eftersom jag tidigare upptäckt K-Laz via låten Seasons så var jag så klart nyfiken på om han skulle hålla för en hel konsert och visst gjorde han det, även om det fortfarande är Seasons som sticker ut.

Jag försökte få ihop en bra version av låten från P3 Live-sändningen men lyckades inte. Däremot har jag fått tag på orginalet av låten som jag lägger upp här.

K-Laz feat. Paul Mac Innes - Seasons

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

sjukt bra låt.. paul mac innes sjunger helt galet bra! han kommer med en solo skiva nu!! den tror jag kommer bli riktigt bra

5:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se