Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

26 november 2005

Lyssna på Håkan Hellströms nya singel

Som jag skrivit tidigare så släpps förstasingeln 13 från Håkan Hellströms kommande album Nåt gammalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått den 18 december, men redan nu kan du ladda ner låten från Dolores Recordings. Använd länken längst ner.

Här är för övrigt hela låtlistan från albumet som släpps den 28 december:

1. 13
2. Så länge du är med mig
3. Klubbland
4. Jag vill ha allting
5. Precis som Romeo
6. Augusti i Helvetet
7. Jag hatar att jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
8. Evert Taube
9. Fade away
10. Går vidare
11. Gatan fram (Live)
12. Fairy tale of New York (Live)

Håkan Hellström - 13

Bloggtoppen.se