Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

06 augusti 2007

Long time, no blog

Är ni några som fortfarande läser den här bloggen?

Hoppas ni på nya uppdateringar?

Tyvärr, jag har inte alls samma koll på svensk musik längre och har inga planer på att starta upp igen.

Jag vill bara (lite sent, förlåt) säga att jag mår bra och det har aldrig varit mer än mitt sviktande intresse som gjorde att jag slutade blogga.

Fridens liljor alla!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

du borde skriva mer här, bloggen fyller verkligen sin funktion om svensk musik! keep going!

3:11 em  
Blogger CV said...

Tat lugnt, rätt som det är kommer lusten tillbaka. Eller så gör den inte det. Man ska inte blogga om man inte känner för det. Fast jag saknar dina rapporter.
RS
kulturbloggen.com

1:56 em  
Anonymous Anonym said...

Hej alla musikälskare! På www.icity.se har man chans att vinna Carl-Johan Vallgrens nya skiva "Livet" + biljetter till hans konsert på Rival. Skynda er och tävla, han är ju grym! Gå in på http://www.icity.se/Tavling och tävla. MVH Lena

2:19 em  
Anonymous Anonym said...

jag saknar din blogg lite.

6:01 em  
Anonymous Anonym said...

http://rusmusicforforeigner.narod.ru - Valda av låten “du har aldrig förut hört på grund av att till skillnad från den musik du hört på den musikaliska konstnärer fria ryska musik i olika genrer.
Musik fyllt filen-utbyte “ifolder.ru”, som hämta från se http://rusmusicforforeigner.narod.ru/DownloadFromIfolder.jpg. Attention! Från 14 numret av musik kommer att finnas tillgänglig från augusti 15, inte alla. Ladda ner den så snart se det här är mitt budskap!

10:40 fm  
Anonymous Trend Tattoo said...

I like read your pos thanks for info
visite my site just for sharing okey
http://www.trendtattoo.com/

9:56 fm  
Anonymous Filip said...

Gillade bloggandet! Allt gott // Filip

7:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se