Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

02 augusti 2006

Frida Snell och Freddie Wadling - Flow my ashes.mp3

Efter att någon återigen frågat efter låten Flow my ashes som Frida Snell och Freddie Wadling skrev till TV-programmet Kobra så har jag lagt ut den igen.

Ladda ner den nedan.

Frida Snell och Freddie Wadling - Flow my ashes

Andra bloggar om: , , , , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Idag finns videon på YouTube. Får hoppas det förblir så också!

5:14 fm  
Anonymous Anonym said...

hej! jag måste få tag i flow my ashes - freddie walding frida snell
men jag kan inte trycka på din länk.. vet du nåt annat sätt? den finns inte på mitt nerladdningsprogram heller..
mvh josefin
josefin.fmn@hotmail.com

5:14 em  
Anonymous Anonym said...

Vore synd om en skatt som den här gick förlorad ...

//Cribba

5:57 em  
Anonymous Anonym said...

Hej,

Kan inte ladda ner låten rån din sidan... Hur gör jag?

Allt gott,

clemens100@hotmail.com

7:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se