Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

30 juni 2006

Jag tror jag är kär!



Nya numret av musiktidningen Ondskan damp ner på mitt hallgolv idag.

Konstigt nog är detta det enda jag kan se att jag skrivit om tidningen tidigare.

I nya numret som är hela 88 sidor tjockt finns bland annat en lång artikel om Malmös musikliv, intervjuer med Orup och Kalle J, artiklar om Amy Diamond, Hansson de Wolfe United och Adolphson & Falk mm.

Det är sällan jag får såna "fan-vad-bra-detta-är!"-känslor av att läsa en tidskrift och första numret (detta är det andra) gav mig bara "mmm-det-här-var-väl-bra"-känslor.

Läs nya numret av Ondskan!

Andra bloggar om: , ,

Bloggtoppen.se