Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

28 juni 2006

Euphoria and the lazy boy - A millions way.mp3

I samband med att jag fick höra talas om göteborgsbandet The Elderly (läs mer här.) hörde jag också några låtar med kusinen Euphoria and the lazy boy.

Euphoria and the lazy boy är Anton Mattssons soloprojekt och Anton är även ena halvan av The Elderly, därav släktskapet.

När jag idag fick en add från Euphoria and the lazyMyspace kunde jag först inte placera dem trots att låten A million ways lät väldigt bekant. Först när jag klickade in på J-bros records och såg sambandet med The Elderly kom jag ihåg.

Hur som helst, lyssna gärna på The Elderly men missa inte heller killarnas soloprojekt. Börja med Antons genom att ladda ner A millon ways nedan.

Euphoria and the lazy boy - A million ways

Andra bloggar om: , , ,

Bloggtoppen.se