Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

13 januari 2006

Bloggtips

En blogg jag gillar mer och mer är Erik Thunbergs Songwriterbloggen.

Senaste dagarna har han skrivit om låtskrivandets nio faser, del 1 av en ordlista som jag hoppas kommer att utökas mer framöver, och så har han postat en egen låt, Decembermorgon.

Behöver jag säga att jag hoppas att Erik gör fler av sina alster nedladdningsbara?

Andra bloggar om: , , ,

1 Comments:

Blogger Erik Winterstjerna said...

Hej! Vad kul att du gillar bloggen! Jag måste säga detsamma, att läsa Micke Orgel-bloggen börjar bli lika vanligt i min vardag som kaffe och underkläder =)

Lägger upp en länk till dig.

MVH / Erik

3:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se