Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

18 oktober 2005

Diverse

Lyssna på Tiger Lous nya singel The Loyal. Via: It's a trap
Se videon till Andreas Johnsons singel Show me XXXX.
Se videon till Tomas Andersson Wijs singel Oroshjärtan.
Ane Bruns hemsida har ny design. Via: It's a trap
Konsertbloggen!
Indie don't dance

4 Comments:

Blogger munkiz said...

Underbart med en svensk mp3-blog. Hoppas att det dyker upp fler och att du fortsätter med ditt fina arbete. Och, tack för länken!

5:30 em  
Blogger Micke Orgel said...

Jag kommer nog att fortsätta så länge jag inte hittar en annan lika omfattande svensk mp3-blogg och det lär tyvärr dröja. Jag skulle gärna vilja ha konkurrens.

5:53 em  
Blogger munkiz said...

nu har jag länkat till din eminenta sida. Jag skulle gärna ta upp konkurrensen, men det finns det inte tid för just nu. Tills vidare tackar jag för ditt idoga arbete

7:56 em  
Blogger Micke Orgel said...

Tid är allt jag har förutom viljan att sprida svensk musik över landet. :) Tack för länken och varsågod för arbetet.

12:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se