Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

01 augusti 2005

Laleh har INTE hotats

SvD.se och DN.se kan man idag läsa att Laleh ställt in en spelning till förmån för politiska fångar i Iran på grund av hot. Detta dementerar dock Laleh på sin hemsida där hon skriver:

"Jag har INTE blivit hotad av varken Mujaheddin eller Iranska ambassaden eller någon annan org.
Jag har inte inställt eller hoppat av något, annart hade jag skrivit in spelningen i min turne plan och säkert skrivit insällt om jag skulle ha spelat."


Du kan läsa mer i Lalehs dagbok. En fråga jag dock ställer mig är varför hennes epostadress plötsligt försvunnit från hemsidan..

Bloggtoppen.se