Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

28 juli 2005

Fler artister till Where the action is

Som jag berättade igår så kommer Alf att spela på tre av Where the action is-konserterna.

Även Linköping och Karlskrona kommer så klart att få tillökning, dock inte i form av Alf. I Linköping spelar Marvel vars medlemmar kör med såna där löjliga The Hives-smeknamn som jag varit inne på tidigare.

Eller vad sägs om Vocalo (John Steen) på sång och gitarr, Animalizer (Ulrik Bostedt) på bas och Ambassador (Tony Samuelsson) på trummor? Jag tror jag skrattar ihjäl mig!

Karlskrona får tillökning i form av hemmabandet The Bones.

Bloggtoppen.se