Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

28 augusti 2005

Bloggportalen

Jag anmälde min blogg till Bloggportalen idag. Som en liten aptitretare skrev jag att jag är den som försöker klargöra sambanden mellan Lars Winnerbäck och Lisa Ekdahl, Niccokick och Hello Saferide och Marit Bergman och Frida Hyvönen.

Sambanden ser ut så här:
Lars Winnerbäck har producerat Lisa Ekdahls album Olyckssystrar.
Niccokicks sångare Andreas Söderlund har varit med och producerat Hello Saferides debutalbum Introducing...Hello Saferide.
Frida Hyvönen "upptäcktes" av Marit Bergman.

Så ligger det till.

2 Comments:

Blogger Bengt Lorentzon (Lorre) said...

Hej ! Schysst blogg om svensk musik. Har själv också en musikblogg på Bloggportalen. Här är adressen om du vill ha : http://lorrelorre.blogspot.com
Ha det gott! Lorre

12:48 em  
Blogger Micke Orgel said...

Hej Lorre. Tack för både beröm och länk. Hade missat din blogg men nu ska jag följa den.

7:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se