Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

01 september 2006

Marit Bergman på turné

Som bekant så släpps Marit Bergmans nya album nästa vecka och i och med det så blir det också en höstturné med följande turnéplan:

28 sep: Borlänge
29 sep: Östersund,
30 sep: Skellefteå
4 okt: Gävle
5 okt: Uppsala
6 okt: Huskvarna
7 okt: Hultsfred (Grattis Hannah!)
10 okt: Stockholm
11 okt: Göteborg
12 okt: Halmstad
13 okt: Arvika
14 okt: Växjö
15 okt: Malmö

För den som vill höra remixer på hennes låt No Party så klicka här och här.

Det är Gurkbasurken som bjuder på dessa, men tyvärr så verkar inte länkarna på hans bloggpost fungera. Men mina länkar ska göra det.

[Senare ser jag att hon även gör en liten signerings/skivbutiksspelning-turné enligt följande:

6 sep, 16.00: Stockholm, Bengans
6 sep, 18.00: Stockholm, Skivfönstret Ringen
7 sep, 17.30: Malmö, Folk Å Rock
8 sep, 17.30: Göteborg, Bengans
11 sep, 18.00: Örebro, Najz Prajz kl 18.00
]

Andra bloggar om: ,

1 Comments:

Blogger Hannah said...

Gissa om jag blev lycklig när jag kom hem i fredags och såg att jag kommer se Marit i höst. Den glädjen har jag levt på hela helgen, och jag kommer nog leva på det ännu längre=)

1:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se