Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

28 maj 2006

Slagsmålsklubben - Synthpopper.mp3

Jag hittade just en ny variant på punkrocker, hiphopper, dansbander, ja ni vet låten som finns i så många skepnader.

Micke Orgel ger er härmed synthpopper!

Slagsmålsklubben - Synthpopper.mp3

Andra bloggar om: ,

3 Comments:

Blogger Slacker said...

Hej Micke!

Jag hittade din blogg på knuff.se och har länkat till min kalendersida, slackerscalendar.blogspot.com, "Micke Orgel – Koll på svensk musik". Ok?

Tänkte fråga dig som oxå använder blogspot: Var fasiken hittar man den där permalinken som behövs för att pinga på intressant.se mfl? Inte bara tacksam för tips, utan desperat vädjande, jag orkar inte leta mer!

Ha en skön söndag!
/slack

11:04 em  
Blogger Micke Orgel said...

Hej Slacker. Menar du permalänken till posten du ska pinga? I så fall är det den länken som finns på klockslaget då posten skrevs.

11:31 em  
Blogger Slacker said...

Ah strålande! Enklare än det jag lyckades klura ut, att jag kunde hämta det ur sidan källkod, men bara för de tre senaste posterna!

Jag har en del att lära som färsking på bloggen, skriva och layouta är jag haj på men det ska lite mer till här för att det ska bli som man vill.

Tack igen!

/slack

5:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se