Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

11 april 2006

Nya band

På senaste tiden har jag fått en hel del mail från okända band som vill att jag ska lyssna på dem. Det finns inga roligare mail att få!

Tyvärr tycker jag inte att alla dessa artister är jättebra hur gärna jag än vill. Nedan följer några exempel på artister som är bra, men som tyvärr inte säger mig någonting. Förhoppningsvis finns det andra som gillar dem bättre.

Marching Bands hemsida
Marching Band på MySpace
Marching Band - Letters

Niklas Ekelunds hemsida
Niklas Ekelund - People get ready

Tracer Bullet Bands hemsida
Tracer Bullet Band - Put on a smile (live)

Skillas hemsida
Skilla - End of time

Andra bloggar om: , , , , ,

Bloggtoppen.se