Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

28 januari 2006

Vad har hänt Frida Snell?

Jag upptäckte nyss att dagens besöksantal överstiger det normala med drygt 200% och de flesta besökare kommer via sökningar på Frida Snell. Det är alldeles för många besökare för att det skulle handla om att filmen Känd från TV där hennes låt Lucky Day finns med, skulle ha visats i TV. Jag upptäcker också att hennes hemsida ligger nere.

Varför söker ni på Frida Snell? Vad har hänt?

Senare...
En fråga i Melodikrysset handlade om vilken film hennes låt Lucky day var med i och den besvaras ju ovan.

Andra bloggar om: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Duundrar varför alla helt plötsligt söker efter Frida Snell... Det beror nog på att hon va med i melodikrysset idag o man skulle skriva vilken film hennes låt hör till... /Daniel

7:14 em  
Blogger Micke Orgel said...

Tack! Så ligger det naturligtvis till.

9:30 em  
Blogger annalin said...

Hej Micke! Tack för länken! Eller hur är Frida Snells Stranger en mycket bättre låt (än Lucky Day från samma skiva)?

10:00 em  
Blogger Micke Orgel said...

Alla gånger! Skulle nog vilja gå så långt som till att Lucky Day till och med är den minst starka låten på skivan. Fast å andra sidan har jag inte lyssnat på den på ett tag nu, det kanske har ändrat sig?

11:47 em  
Anonymous Anonym said...

Då var det dax igen .med frida snell och filmen känd från tv. fantasin börjar tydligen ta slut i melodikrysset :-)

11:40 fm  
Blogger Unknown said...

Hej!
Jag kom in på din blogg via en sökning på Frida Snell. Lyssnar dock aldrig på melodikrysset. Däremot hörde jag hennes ljuvliga cover på smashing pumpkins bullet with butterfly...
Jag var bara tvungen att ta reda på vem hon är eftersom jag tycker det är en underbar tolkning. Visar sig dock att hon mest gjort pop av det lite plastigare slaget. Men hon är ung och kan skapa många ljuvligheter framöver hoppas jag!
Tack för mig!
Magnus Ericsson

9:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se