Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

30 januari 2006

Mickes Måndagslista, vecka 4

Mickes Måndagslista, vecka 4:

1. (NY) CD-rean - Nyhet
Det borde vara CD-rea jämt. För en gångs skull har CD-skivorna rimliga priser. Eller i alla fall i närheten av rimliga.

2. (NY) It's a trap - Sajt
Helgerna känns jobbiga och långa eftersom It's a trap inte uppdateras då. Det är på It's a trap jag hittar de flesta nyheterna.

3. (NY) Atomic Swings comeback - Nyhet
Jag har bestämt mig. Jag ser framemot deras kommande album!

4. (4) Last.fm - Sajt
Jag är fortfarande barnsligt förtjust över att se sammanställningar över vad jag har lyssnat på senaste veckan.

5. (1) P3 Guldgalan - Gala
Sändes i repris i P3 Live i fredags.

Mickes Måndagslista, vecka 3

Fler måndagslistor hittar du här.

Andra bloggar om: , , , , ,

Bloggtoppen.se