Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

05 november 2005

Tips

Eftersom det finns en mp3-bloggportal eller vad man ska kalla sajten för, där jag ofta hittar guldkorn (tyvärr inte så mycket svenska dock) så tänkte jag tipsa om elbo.ws.

När jag ändå är inne på det här med mp3-bloggar så vill jag göra en efterlysning. Var finns ni svenska mp3-bloggare? Om du vet någon svensk mp3-blogg eller svensk musikblogg överhuvudtaget så tipsa mig genom att kommentera den här posten eller skicka ett mail till micke_orgel [kanelbulle] hotmail punkt com. Den konstiga adressen beror på att jag vill undvika att spamrobotar hittar min adress.

Bloggtoppen.se