Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

09 oktober 2005

Eva Dahlgren - Snö (låtlista)

På onsdag släpps Eva Dahlgrens nya album Snö och så här ser låtlistan ut.

01. Så härlig är jorden
02. Väntar mig brunt
03. När jag längtar
04. Människors kärlek
05. Här vill jag vara
06. Mitt huvud sa
07. Bob hund
08. Som ett äventyr
09. Det som bär mig nu
10. Det allra största ljuset
11. Snö

Någon mer än jag som är nyfiken på låt nummer sju?

3 Comments:

Blogger CV said...

så du har inte heller lyckats få en förhandslyssning?

5:24 em  
Blogger Micke Orgel said...

Nej, hon är lite skyggare än Cardigans t.ex.

5:31 em  
Anonymous Anonym said...

reporters got the CD almost a week in advance...

9:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se