Micke Orgel goes live - Om svensk musik

Micke Orgel delar med sig av nyheter och erfarenheter från svenskt musikliv. Skicka gärna epost om du vill dela med dig av nyheter, musikfiler, information eller bara vill prata om svensk musik i allmänhet: micke_orgel@hotmail.com

01 oktober 2005

Debutalbum med Jen på gång

Jag har tidigare skrivit om Jen och hennes EP One-Way Dialogue och nu läser jag att det börjar bli dags för ett debutalbum också. Något exakt datum för albumsläppet har jag inte hittat, bara att det blir under "hösten/vintern 2005".

Vill du lyssna på låtarna från hennes EP så rekommenderas www.mela.se/jen. Du kan också köpa låtarna i mp3-format för sex spänn styck.

Vill du se Jen spela live så bege dig till Stockholm i slutet av november.

22 november Stockholm, Café String
23 november Stockholm, ComeOutAndPlay, Alcazar

För övrigt konstaterar jag lite stolt att Jen uppmärksammar min blogg här.

Bloggtoppen.se